В Николаевводоканале рассказали, как платить за март

15 марта 2019, 11:59

Читают: 0 Комментариев: 1 Рейтинг:  
 

Шановні абоненти! Відповідно до Постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.02.2019 № 266 та №267 МКП «Миколаївводоканал» роз’яснює механізм розрахунку за новими тарифами:

  1. Для розрахунку спеціалістами МКП «Миколаївводоканал»

— Споживачі послуг з централізованого водопостачання та водовідведення можуть зняти показники водолічильника (станом на 15.03.2019) і повторно у кінці березня та передати до відділу роботи з абонентами за номерами: 58-18-48, 67-09-52, 24-11-52, 57-46-74, 58-44-40; номер viber: (067) 513-60-67, E-mail: atamas@vodokanal.mk.ua (повідомлення з адресою, прізвище власника та особовий рахунок)

  1. Для самостійного розрахунку:

— Обсяг спожитої у березні води розділити на кількість днів у місяці (31), таким чином, вирахувати середню кількість споживання води та водовідведення за день;

— Обсяг спожитої води за 14 днів розраховувати за старими тарифами, 17 днів — за новими.

Для зручності розрахунків будь ласка зареєструйтесь в особистому кабінеті на сайті МКП «Миколаївводоканал» за посилання:

http://www.vodokanal.mk.ua/…/info/vidzheti/osobistiy-kabinet

Нагадуємо, що тарифи набирають чинності з 15 березня 2019 року.


Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.

Комментариев: 1

  1. Аватар Тамара Владимировна

    Здравствуйте! К вам дозвониться не возможно что бы передать показания.Можно дозвониться и в автоматическом режиме по тел.0800…но к вам одним не возможно по 4 часа без прерывно из 2-х тел. Но не дозвониться то занято то трубку не берут.А если по счастит и передаешь фактические показания на 1 число но получив Гицовский расчет по ком.услугам то стоит показания не те что я передала а предыдущие и так постоянно почему это так? Так нас обманывают и оплата стоит выше чем я израсходовала.А еще если я передам показания на 2 дня раньше( т.к. не дозвонишся 1 числа)то вы за эти 2 дня считаете по тарифу при отсутствии счетчика ,что на много выше.ПОЧЕМУ? Просим ваши новшества сообщать потребителям,т.к ваши новшества тянут с нас лишние деньги.Про принять все сказаное во внимание. просьба мне ответить.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *