Известные украинские дизайнеры «осовременили» героев картин из николаевского музея

17 августа 2019, 9:31

Читают: 0 Комментариев: 0 Рейтинг:  
 

Українські дизайнери BRATY  «трансформували» художні твори відомих митців, чиї роботи зберігаються в колекції Миколаївського обласного художнього музею ім. В.В. Верещагіна.

Презентація робіт відбудеться 22 серпня в галереї NatalyaGrechanayaGallery (м.Миколаїв, вул. Московська, 7). Початок о 18:00.

Вхід ВІЛЬНИЙ

Арт-проект «ТРАНСФОРМАЦІЯ» – це переосмислення та інтерпретація витворів класичного мистецтва, величезної матеріальної культурної спадщини. Спроба зробити візуальний «переклад» не мовою оригіналу відомих витворів мистецтва, щоб наблизити їх до сучасної аудиторії.

Художники й ілюстратори Іван і Василь Костенко, відомі як BRATY, створили серію колажів на основі оригінальних робіт Олександра Мурашка, Кузьми Петрова-Водкіна,   Валентина Сєрова, Василя Верещагіна, Зінаїди Серебрякової, Євгена Плюшара, Сергія Малютіна та інших митців, роботи яких зберігаються в музейних фондах.

Цьому передувала кропітка робота з відбору, фотографування і «трансформації» необхідних матеріалів зібрання Миколаївського обласного художнього музею ім. В.В. Верещагіна, де наразі зберігається понад 17 000 експонатів.

Наразі йде робота над створенням макетів для різних типів друку, які можуть використовуватись музеєм в якості промо матеріалів.

«Ми хочемо допомогти художньому музею в розробці інноваційних промо матеріалів. 15 дизайнерських творів на холстах – це серйозні галерейні роботи. Але, окрім цього, ті самі зображення можуть бути на футболках, еко-сумках, кружках або будь-якому іншому мерчі, що зображуватимуть перлини музейних колекцій. Це все може стати містком у комунікації з майбутнім відвідувачем. Саме тому, в пілотному проекті були обрані портрети для такої взаємодії. Це реальні герої або персонажі, які як би говорять нам: «Мистецтво в маси!», «Створи вічність в своєму гардеробі» або «Візьми шедевр з собою у відпустку», — кажуть організатори.

Музеї, будинки культури, бібліотеки у більшості людей асоціюються з пережитками минулого і обтяженням масою стереотипів. Тому подібні промо твори є унікальною візуальною мовою, яка зможе привернути увагу аудиторії різного віку і викликати інтерес серед інших варіантів проведення дозвілля.

Виставка робіт проходить в рамках проекту «Трансформація художнього музею у сучасний культурний хаб», який реалізує КУ «Агенція розвитку Миколаєва» за підтримки Українського культурного фонду.


КУ «Агенція розвитку Миколаєва»


Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *