Учителя школы № 29 передавали опыт «обнимашек»

08 февраля 2018, 10:45

Читают: 0 Комментариев: 0 Рейтинг:  
 

7 лютого у Миколаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 29 відбулося засідання вчителів, які зібрались обмінятись досвідом реалізації в школі процесу буккроссинга, в рамках ініціативи #книгоНУШ. Об этом сообщается на странице в Фейсбук Ларисы Грицюк.

Перед початком обговорення Рідкоборода Л.В. провела вправи «Посмішка по колу», «Нитка очікувань», які підняли настрій присутнім і налаштували на плідну роботу.

Вчитель Бахмутова О.В. презентувала книгу «Різнобарвний менеджмент» Валерія Пекара, вдалося обговорити парадигми мислення людей і «світи» у яких перебувають колективи, а головне – як можуть знадобитись знання з інтегральної динаміки будь-якій людині. Вчителі змогли провести паралель між зміною парадигм мислення і розвитком 24 сильних рис характеру та чеснот з книги «Сильні риси характеру та чесноти. Довідник та класифікація» Мартіна Селігмана та Кріса Пітерсона.

Рідкоборода Л.В. розповіла, що в книзі Деніела Сігела та Тіни Брайсон «Секрети мозку» описано проблеми різних групп дітей — від дошкільного до раннього підліткового віку. Це дає змогу молодим батькам підготуватися до правильного виховання дітлахів, а досвідченим – виправити деякі помилки, поки ще не пізно. В рамках обговорення книги нагадали основні людські потреби і емоції, узагальнений перелік яких поданий у брошурі Еви Рамбали по ненасильницькому спілкуванню. Любов Вікторівна розповіла, що вправи з книги вона вже неодноразово використовувала у роботі з батьками і дітьми, на батьківських зборах і уроках, закликала вчителів бути більш толерантними, бачити потреби дітей і найголовніше – любити їх.

Обидві книги вчителі рекомендували для прочитання, оскільки вони кардинально змінюють мислення і життя людей. Читайте і збагачуйте своє життя новими знаннями!


Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *