Экскурсии, квесты, научные пикники проходят в николаевской школе

20 ноября 2017, 15:16

Читают: 0 Комментариев: 0 Рейтинг:  
 

В николаевской ООШ № 29 образовательный процесс направлен на формирование успешной личности в условиях внедрения Новой украинской школы путём STEM-образования.

Відповідно до річного плану роботи школи на 2017/2018 навчальний рік 13.11.2017р. проведено засідання педагогічної ради на тему: «Проектна діяльність учнів як напрямок впровадження STEM—освіти» під головуванням директора школи Грицюк Л.А. 

Особливою формою наскрізного STEM-навчання в закладі є інтегровані уроки/заняття, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці. Саме такі інтегровані уроки проходять у 1-А та 2-А класах, викладання у них здійснюється за Всеукраїнським науково-педагогічним проектом «Інтелект України». Адже саме початкова школа закладає фундамент для здобуття якісної освіти. Учителі Бикович Н.М. та Рідкоборода Л.В. поділилися своїми успішними практиками з цього питання.
Одним із ефективних засобів формування компетентностей є дослідно-проектна діяльність.
У цьому навчальному році велика увага приділена організації та реалізації навчальних проектів з усіх предметів. А головне, перехід до більш високого рівня опанування як учителями, так і учнями методики стемівського проекту. Структура інтегрованого STEM-проекту не відрізняється від звичайного навчального проекту. Основна відмінність STEM-проекту — це результат: виготовлення продукту, який використовується в реальній навчальній діяльності або житті + набуття, розвиток нових навичок (керівникові проекту дуже важливо при його розробці знайти таку діяльність для кожного учасника.
Свої напрацюваннями презентували Кухаренко І.Г. та Маркелова Н.С.
З метою залучення учнів до практичної діяльності у закладі розширено діапазон організаційних форм, методів навчання, способів навчальної взаємодії та надано пріоритет засвоєнню навчального матеріалу у процесі екскурсій, квестів, конкурсів, фестивалів, практикумів тощо. ПЕРШІ НАУКОВІ ПІКНІКИ відбулися, 20 жовтня 2017р.
Учитель біології Дибченко В.І. познайомила з реалізацією міжпредметних зв’язків між біологією та хімією в рамках оновлених навчальних програм за новим державним стандартом.
Хоча напрямок STEM і набирає популярності, дотепер не існує спільної думки стосовно того, що означає, приміром, вираз «STEM-професія». Сучасне життя стрімке та мінливе, воно технологічне та аналітичне. І професії все частіше знаходяться на межі різних дисциплін, як правило, природничих та технічних. З питанням про розширення поінформаності про STEM-предмети і професії в позаурочній діяльності виступила учитель географії Гайченко Н.А.
Після показового уроку фізики у 7 класі «Захист навчальних проектів за темою «Фізика – наука природнича» для учителів фізики (слухачів курсів при МОІППО), до мене звернулася вчителька музичного мистецтва Рибакова Т.В. з похвальною оцінкою виготовленої учнями саморобної гітари. Під час педради був проведений майстер-клас «Виготовлення музичних інструментів з підручних матеріалів», де вчителі проявили свої мейкерські здібності.
Пропоную кожному вчителю продовжувати впроваджувати STEAM-освіту у закладі! Це не потребує матеріальних інвестицій. Інвестуйте своє бажання змінювати освіту, свої уміння навчатись та навчати інших, свою здатність об’єднувати навколо себе батьків, вчителів, зацікавлених осіб, щоб діти досліджували, творили та пізнавали світ навколо себе через проектну діяльність.

Світлана Братошевська


Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *